Siatkarskieligi app
 

Aktualności

Przyjazny wizerunek bankowości


Zaangażowanie PKO Banku Polskiego w sponsoring sportowy ma istotny wpływ na jego wizerunek, zarówno w odbiorze klientów, jak i szeroko pojętej opinii publicznej. To działalność, która wzmacnia pozycję marki w wielu obszarach.

Wspieranie projektów sportowych, szczególnie związanych z piłką nożną czy siatkówką, które mają w Polsce bardzo duże grono kibiców sprawia, że PKO Bank Polski jest nie tylko liderem polskiego sektora bankowości, ale także instytucją wspierającą rozwój sportowców i dbającą o szeroko pojęty dobrostan społeczeństwa. Taka działalność przekłada się na wzrost zaufania klientów, szczególnie tych, którzy cenią takie wartości, jak zdrowie, aktywność fizyczna oraz integracja społeczna.

Obecność logotypu PKO Banku Polskiego na stadionach oraz na koszulkach zawodników PKO Bank Polski Ekstraklasy oraz halach PlusLigi, TAURON Ligi i PLS 1. Ligi znacząco zwiększa ekspozycję marki. Ma to pozytywny wpływ na rozpoznawalność banku, zwłaszcza wśród młodszych i bardziej aktywnych grup społecznych.

Jako Polacy, kochamy sport. Wiemy, jak wielkie i pozytywne emocje budzi w nas sportowa rywalizacja. Wspólne kibicowanie daje nam poczucie wspólnoty i dumy z osiąganych sukcesów. Porażki też przeżywa się łatwiej w grupie.

Klienci, którzy utożsamiają się z wartościami promowanym przez bank – zdrowy styl życia, aktywność fizyczna i społeczna, chętniej utrzymują relacje z marką i chętniej ją polecają. Dlatego od tak wielu lat, PKO Bank Polski to instytucja wzbudzająca długofalowe zaufanie i lojalność.

Dzięki wielu inicjatywom społecznym i charytatywnym, PKO Bank Polski to instytucja bliska ludziom. Flagowymi projektami, w które od wielu lat zaangażowany jest bank są PKO Bieg Charytatywny oraz biegowe akcje charytatywne „biegnę dla zdrowej głowy”, które odbywają się podczas wydarzeń wspieranych przez bank. To pokazuje, jak ważne jest aktywne uczestnictwo w życiu lokalnych społeczności i pomaganie tym, którzy tej pomocy najbardziej potrzebują. Są to działania, które wyróżniają PKO Bank Polski na tle konkurencji, jako miejsce przyjazne i otwarte na potrzeby ludzi.

Współpraca z Polską Ligą Siatkówki to jednocześnie inwestycja w kapitał marki, która przekłada się na pozytywny wizerunek i reputację, ale także daje wymierne efekty biznesowe w postaci rosnącej liczby zadowolonych klientów.

Powrót do listy

Powiązane informacje

POWIĄZANE WIADOMOŚCI